אז… קצת הסברים

18
יולי
2018
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
מנהל האתר

אשמח אם תקראו הכל, זה נוגע לכל הצופים באתר שעוקבים אחרי הפרויקטים שלי.

הפוסט הזה יהיה קצת שונה מבדרך כלל. זה לא ספיישל, לא טריפל ולא הוצאה בכלל, זה יותר פוסט שאני מרגיש אני חייב לכם ויהיו בו הסברים למה שקרה באתר אתמול.

אז כפי שבטח ראיתם, בליץ’ והפוגה בים (הפרויקטים הפעילים שלי), ירדו לגמרי מלוח ההוצאות ואין להם שום זכר. בנוסף, הפוגה בים “חזרה” למתוכננים ובנוסף הפרק הראשון נמחק.

קודם כל, אני ארגיע אתכם ואומר שלא מתתי ולא פרשתי, הפרויקטים שלי עדיין בחיים, אבל דברים עומדים להשתנות מעתה והלאה.


נתחיל מההתחלה.

ממש לפני שעמדתי להוציא את הפרק הראשון של הפוגה בים, שלמה, הבחור שהכין את אפקטי הקריוקי שאל אותי אם אני מסכים לו להכין ביקורת על הפרק הראשון. כמובן שהסכמתי בשמחה וחיכיתי לה בקוצר רוח. שלמה שלח לי אותה ברגע שהייתה מוכנה ושוחררה לאוויר ב”אנימה-ספין”, ולמרות שהייתי אמור לעשות דברים אחרים (שעליהם אפרט בהמשך) לא יכולתי להתאפק וישר רצתי לקרוא את הביקורת בעיון.

הנה הביקורת למעוניינים: P:

קראתי את הביקורת והשורה התחתונה בה היא שיש פוטנציאל, אבל ההוצאה סבירה. בעיקרון, כפי שרשום, כל מה שמדובר עליו שם לא ממש הפריע לרובכם וכנראה וגם לא היה מפריע במידה והייתי ממשיך לפעול כך, אבל אני לא יכולתי לסבול את זה יותר. כבר הרבה זמן שאני בסוג של מלחמה פנימית האם להוציא מהר ולספק יותר את הצופים או לעבוד על ההוצאות בהשקעה מוחלטת ולשחרר אותן בלב שלם. כפי שניתן להבין, עד עכשיו הוצאתי את ההוצאת כמה מהר שיכולתי, בשבילכם. דבר זה פגע באיכות הממשית שלא ההוצאה ולא נתן לי למצא את מירב הפונטציאל שיש בי כפאנסאבר. גם הרבה מההוצאות שלי הן חלקיות כתוצאה מכך. קחו לדוגמה את שוקוגקי נו סומה, חסרים שם מלא שלטים שלא תרגמנו מהסיבה הפשוטה שאין לי ממש מושג איך לגשת לזה. ישבתי וחשבתי עם עצמי אתמול בערב רבות על זה, דיברתי עם המבקר על הביקורת כדי שיחדד לי דברים שלא ממש הבנתי, ולבסוף הגעתי להחלטה: אני אנסה ללכת בדרך השנייה.


מה זה אומר בשבילי?

-מעכשיו, אני אתזמן את ההוצאות שלי בעצמי. הסיבה לזה היא שכבר זמן רב אני מתקן באופן בלתי פוסק ובלתי נסבל את התזמון המוכן, מה שהוביל אותי להחלטה להתחיל לתזמן לבד, או לחילופין בשבילכם, ייקח לי יותר זמן להוציא פרקים, לפחות בהתחלה, עד שאתמקצע בזה.

-אני רוצה להתחיל ללמוד איך לעשות את כל השלטים הללו, לכן אני משהה את הפוגה בים, ואתחיל לשחרר מחדש שחרור הולם ואיכותי כאשר אהיה מוכן. אני אלמד אפטר אפקטס בזמן שאעבוד על בליץ’, אנימה שהיא יחסית ישנה ואין בה הרבה טייפסטינג.

-אני רוצה ללמוד לעשות אפקטים לקריוקי בעצמי, לא לקחת יותר מיוטיוב ולמחזר ולשלב.

לסיכום החלק הזה, אני רוצה להתחיל לגרום להוצאות שלי להיות מקוריות לחלוטין, עבודת יד – מה שנקרא. כל עבודת התרגום ומה שמסביבה תהיה אך ורק על ידי כדי שאוכל להרגיש שלם עם ההוצאה. נכון, ייקח לי יותר זמן להוציא, אבל זה המחיר שצריך לשלם.


מה זה אומר בשבילכם?

-כרגע רק ייצאו צ’אפטרים של פיירי טייל, שזה לא פרויקט שלי, רק פרויקט שאני מפקח עליו.

-הפרקים של בליץ’ ימשיכו לצאת מתישהו, לא יודע כרגע להגיד מתי. הדבר ההוא שאני עסוק בו כרגע שאמרתי שאדבר עליו אח”כ זה קורס פסיכומטרי. כן, אני ניגש לפסיכומטרי בתחילת ספטמבר, לכן התחלתי קורס עכשיו ודרושה הרבה מאוד השקעה כדי להצליח במבחן הזה. בנוסף, יש לי את המסע לפולין שתופס שבוע שלם שאצטרך להשלים אחריו את זמן הלמידה שפספסתי. אעבוד על הפרקים מתי שאוכל בין לבין.

רוצה להדגיש ולומר שהתרגום שאני עושה זה ממש לא רק בשבילי, זה גם בשבילכם. אמנם אני מאוד נהנה מהעשייה ומאוד נהנה לראות את התוצאות והתהליך, אבל אני גם מאוד נהנה מהנאה שלכם, מהשמחה שלכם כשיוצאת פרק ומהצמא הבלתי פוסק שלכם לפרקים (><). אני עושה את השינוי הזה בשבילכם באופן מסוים, ובמיוחד בשבילי.

 


אני באמת באמת מקווה שתעריכו את זה ותתחשבו בי. תקחו את זה בתור “שבתון” שאני יוצא אליו. אני בא אליכם מהמקום הכי אמיתי שלי ומקווה שתצליחו להבין אותי, אפילו אם לא תקבלו הוצאות ממני בחודש וחצי הקרוב כנראה. אל תראו את זה כמשהו רע – גם אני לא ראיתי את הביקורת ההיא כמשהו רע, היא פשוט האירה את העיניים שלי וגרמה לי להבין שאני צריך לצאת “ללמוד”.