פיירי טייל: משימת 100 השנים, פרקים 5-8!

15
אוקטובר
2024
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
מנהל האתר

אהלן לכולם~

שבוע נוסף, ועוד ארבעה פרקים של פיירי טייל!

עבר מלא זמן מהפוסט האחרון שלי והאמת שממש התגעגעתי. שירילי, אליה ואני עובדים מאוד קשה לשחרר לכם הרבה פרקים ולהיצמד לקצב השידור, אך בלי התפשרות על האיכות. סוף סוף אתם רואים את הפירות של העבודה הקשה שלנו בחודשיים האחרונים!

אז כפי ששירילי כתבה, לאחר חודשים שלא היינו פה, והאמת שאני הייתי אמור לחזור ממש עכשיו מדרום אמריקה אבל בסוף החלטתי לחזור הביתה אחרי המחנה בלי לטייל שם, התחלנו לעבוד במרץ על הפרקים.

ועוד פחות מחודש, שירילי ואני מתחילים ללמוד. נקווה שנצליח להמשיך לשחרר פרקים כרגיל, ואם לא אז אתם תהיו חזקים (:

הרבה אנשים שואלים מה לגבי אדנס זירו 2, ובצדק. כרגע התכנון הוא להדביק את השידור עד הסוף החודש של משימת 100 השנים ואז לחזור לשחרר את החצי השני של אדנס זירו 2. אז ממש עוד מעט!

לגבי בליץ’ – תוכלו לראות בלוח ההוצאות שהפרקים כרגע בעריכה לשונית. כאשר העריכה תסתיים, הפרקים ייצאו כבר ממש באותו יום כי הכל מוכן – הפתיח, הסיומת והטייפ.

מעבר לזה, יש לנו ארבעה פרקים גדושים בכיף טהור של פיירי – שיא הארק של מרקפוביה וסיומו, וגם התחלה של הארק הבא. שני הפרקים הראשונים מלאים באקשן, ושני הפרקים האחרים מלאים בכיף ובפיתוח מערכות יחסים שחיכינו להם לא מעט! ובתמונת הכותרת יש את החלק ששירילי ככ חיכתה לו~

התפרצות של שירילי! אומייגאד, יש בפרקים האלה מומנטים שכל כך חיכיתי להם בתור אחת שהשיפ המועדף עליה אלה גרוביההההה. סוף סוף זה קורה! מה קורה אתם שואלים? למה אני כל כך מתלהבת מזה? את זה אתם תגלו בפרקים! חוץ מזה, יהיה לכם בפרק 6 רגע אדיר של נאטסו, ולא אפרט יותר מדי. רק אגיד – שזה הוביל גם לרגע מקסים של נאלו 🙂 ופה נגמרה ההתפרצות שלי!

וזהו! צפייה מהנה (:

פרק 5

התמונה הזאת מעלה ככ הרבה שאלות חחחחחח

 

 

נתראה השבוע עם בליץ’ ושיהיה לכולנו חג שמח ושקט,

צוות קריספי סאב!