אתמול יום הולדת לשירילי+חג שמח!

04
אוקטובר
2015
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
בעל ומנהל האתר

כן… זה דיי עלוב…

“אתמול” יום הולדת… אז למה בעצם לא פרסמתי אתמול?

כי אני מטומטם.

כל הזמן דחיתי את זה, ובסופו של דבר הייתי עייף מדי מהחג וישר נשפכתי למיטה.

כשהתעוררתי היום, ישר נסעתי לטיול וכשחזרתי מיד רצתי למחשב (עכשיו) לפרסם את הפוסט.

גם דיי הרסתי לה את התכניות, כי הבטחתי לה שלכבוד יום הולדתה היא תפרסם באותו יום (ראשון) את הפרק שהיא כל כך חיכתה לו, ולא – העדפתי את הצופים על פני חברת צוות, ואני מאוד מאוד מתחרט על כך. גם לא יצא לה לפרסם צ’אפטרים שעליהם היא עבדה כל כך קשה, אז בכלל, יצאתי חרא.

אבל עזבו אותי, ועזבו את הדיכאונות, בואו נעבור לעיקר הפוסט – יום הולדתה ה-14 של שירילי!

אז שירילי הצטרפה אלינו לפני כחודש וחצי, וישר החלה להפציץ ברעיונות מעולים, ובתרגום מעולה (שמשתפר מצ’אפטר ולצ’אפטר ד”א), וכל זה לא שייך רק אל העבר – זה עדיין קיים בהווה ויתקיים בעתיד.

אז לברכות (שוב אמרתי בהתראה קצרה, אז לא כולם הספיקו, ואתם יותר ממוזמנים לברך אותה לכבוד יום הולדתה):

מיגאל:

“שירילייייייייייייייייייייי
מזל טוב ילדה שקטנה ממני בשנה ושבוע. תהי מאושרת כל חייך ושתקבלי ים מתנות כי זה מגיע לילדה מדהימה כמוך וכיף שיש מישהי כמוך במשפחת פיירי טייל ישראל וכיף לי לדבר איתך בסקייפ”

מבן:

“שירילי היקרה מזל טוב ויום הולדת שמח עד 120 אושר ועושר יושר וכושר בריאות והצלחה בכל מה שתעשי אנחנו לא מכירים כל כך הרבה זמן אבל בזמן הקצר הזה ראיתי שאת ילדה כיפית אכפתית ועוזרת תמיד אז תשארי ככה ואל תשתני לעולם והכי חשוב שתמיד תזכרי שאת הנאקמה שלי :D”

ממני:

“שירילי, מאז שהצטרפת, נדהמתי לגמרי מהידע העצום שלך על פיירי טייל. אני מאוד התרשמתי ומתרשם, שלמרות היותך חדשה בתחום הפאנסאב, את עדיין מביאה לי תרגום איכותי ומצויין כבר על היום שיוצא צ’אפטר (אני הגורם המעכב בתהליך XD) אני זוכר שכשחזרתי מתל אביב ברכבת, אז את גמרת לי את הסוללה עם הפצצות של רעיונות ביחד עם שקד, ולמרות שאחרי זה זה דיי תקע אותי כי לא הייתה דרך לתקשר איתי, זה היה שווה את זה חחח. בקיצור, רציתי לאחל לך שתמשיכי לתרגם מעולה כמו שעשית עד עכשיו, שתמשיכי להיות יצירתית ברעיונותיך, ושתמיד יהיו לך נאקאמה בסביבה! מצפה להמשיך לעבוד איתך במרץ כדי לקדם את פרויקט המנגה ובכלל את האתר ~”

שירילי בבקשה מכם משהו, ואשמח מאוד אם תוכלו לעשות זאת:

“מחר יש כנס אייקוןןן ~ אני הולכת לחגוג בכנס את יום הולדתי ה – 14 . אז אני מצפה לראותכם אם תבואו לכנס תבואו לחגוג לי :P”

טוב, אחרי הדבר המוזר הזה O.o אני אעדכן אתכם מה קורה בינתיים באתר:

-“עדכנתי” את תמונת הכותרת

-הצ’אפטרים 446, 448-455 צפויים לצאת בסוף החופשה

-ביחד עם הצ’אפטרים ^ בסוף החופשה גם צפוי לצאת ספיישל של פיירי טייל 2014, אני עובד כרגע על שלושה פרקים מהחסרים (שלושת הפרקים שנותרו עד לפתיח החדש, 37-39) וכן, מזה אתם יכולים להסיק שתוצאות הסקר נקבעו

-בגלל שאני ממש אבל ממש רוצה את התרגום של ואדים (מתרגם שירים אבל ממש טוב) אז ככל הנראה שנוציא V1 לפרק רק עם תרגום ביום שבת/ראשון, ואת ה-V2 נוציא ביום שבת שאחריו, עם הפרק שייצא ב-10 באוקטובר

דבר אחרון, רק רציתי לאחל לכם חופשה נעימה וחג שמח מכל הצוות!

נתראה ביום שבת עם פתיח וסיומת חדשים, וחג שמח וחופשה נעימה כמובן,

מצוות פיירי טייל ישראל!