בליץ’: מלחמת הדם בת אלף השנים, פרק אחד עשר!

20
דצמבר
2022
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
בעל ומנהל האתר

לילה טובבבבב!!

היום יש בידינו את הפרק ה-11 של בליץ’.

הפרק של היום שונה משאר הפרקים, כי הוא ברובו פלשבק. יש בו מוטיב חזק מאוד של גשם קודר, שמועבר בצורה מאוד חזקה וטובה.

אואטסו אמר לאיצ’יגו שהוא צריך לחזור לשורשים שלו, וזה בדיוק מה שהוא יעשה.

אתם בטח אומרים לעצמכם, ‘איזו באסה, פלשבקים זה משעמם’ אז לא. ממש לא. זה אחד הפרקים הטובים ביותר שהיו העונה הזאת. אף על פי שיש לי לא מעט טענות לגבי האדפטציה, הפרק היה מעולה ובצפייה ראשונה בלי שאני זוכר את המנגה לפרטי פרטים, היה נהדר וכמעט שלא חסר לי כלום. בכל מקרה, תראו בסוף הפוסט.

אז כפי שאמרתי, איצ’יגו חוזר לעולם בני האדם מרוסק לגמרי. הוא מרגיש כישלון אחרי שנכשל במבחן וואחרי שאואטסו אמר לו שהוא לא מתכוון לתקן לו את הזאנפאקטו. בפרק הזה, נקבל תשובות להרבה מאוד שאלות וגם ניחשף למידע מאוד מעניין.

לפני שניגש לפרק, אליה באה להוסיף כמה מילים:

יאהו! מה נשמע? כאן אלי.

בכנות, ארקי העבר הם סוג הארקים שאני הכי אוהבת בבליץ’

נותנים לנו עוד זווית על אירועים, מפתחים דמויות ונותנים לנו עוד טעימה מהעולם המגוון של הסדרה.

אז מה למדנו חוץ מזה שמתוספת של עוד חיטה לבירה שחורה יוצא תפוז בשל? או תות שהחליט להתחפש. מה שתבחרו.

קיבלנו כרגיל אקשן ברמה גבוהה, אווירה שקטה (הרגשתי את הרגשות של איצ’יגו דרך המסך) ושוב קפיצה לתרבות גרמניה בסוף שנות השלושים.

בקצרה, השילוש הקדוש לסאגה הזו.

נתראה בפרקים הבאים (בספיישל) של סיום הcour הראשון!

יש לנו היום פרק מעולה, עם אנימציה יפהפיה, ארט פשוט מדהים ועלילה מרתקת. צפייה מהנה!

פרק 11

איזה רגע אפי!

הפינה שלי~

*הקטע עם אואטסו ורנג’י שהיה בהתחלה לא היה שם במקור. במנגה, הוא היה טיפה מאוחר יותר אבל כנראה לשם כך שיהיה רצף עם כל מה שקורה עם איצ’יגו הם הזיזו את זה.

*שנייה לפני שאיצ’יגו בורח לאיקומי, במנגה הוא תהה לעצמו איך הוא לא בגוף השיניגאמי שלו אם הוא השאיר את הגוף האמיתי שלו אצל אורהרה. מכך הוא מסיק שאורהרה נמצא איפשהו בסביבה והוא קורא לו. ואז, הוא נזכר שאורהרה עדיין בהואקו מונדו והוא לא מבין מי הביא את הגוף שלו לשם (רומזים שזה אישין)

*כשאיצ’יגו אומר, “איך אוכל להסתכל להם בעיניים עכשיו?” הוא מתכוון לאוריהימה, לצ’אד ובמיוחד לאביו. השמיטו חלק מהמחשבות שלו במקלחת שהפכו את זה לברור. כשאני צפיתי בפרק, חשבתי שהוא מתכוון לאנשים בסול סוסייטי, אז ההקשר הזה היה חסר קצת. אבל אולי בכוונה הורידו את זה כדי שזה יהיה קשור לכולם.

*השמיטו הרבה חלקים מהסצנה של איקומי ושל איצ’יגו, בעיקר קטעים קומיים. כנראה כדי להוסיף לאווירה הקודרת של הפרק.

*חתכו חלק שבו אישין משתעשע עם איצ’יגו לפני השיחה הרצינית

*חתכו חלק מהפלאשבק המקדים, אבל זה לא נורא כי הוא מוצג באותו הפרק. במנגה היה צריך את כל מה שהיה שם כי זו הקדמה לכמה צ’פטרים קדימה

*כמובן שקיצרו מאוד את כל הקטע המצחיק עם רנגיקו ואישין בתחילת הפלשבק. היה שם קטע שמראה כמה אישין סוטה וכמה ‘מתאים’ זה שדווקא רנגיקו היא הסגנית שלו חחחחחח

*במנגה, השלישייה לא צפתה מלכתחילה בקרב הזה מקרוב, כי לא הייתה ציפייה לכך שיבוא לשם מישהו (אישין לא דיווח על כך שהוא הולך לשם). אחרי שהם הבינו שהוא שם, הם באו

*השמיטו חלק שבו אייזן מסביר על הגלימות שהוא, גין וקאנאמה עוטים. הגלימות האלה הופכות אותם לחלק מהרקע ולבלתי נראים כמעט לחלוטין. ככה לא עולים עליהם. הגלימות האלה הן גלימות שאורהרה פיתח, וזו אותה הגלימה שהוא השתמש בה בלילה שבו שינג’י ושאר הואיזורדים הפכו להולואים.

*הושמט חלק חשוב מאוד לדעתי שבו אייזן אומר שהם יכולים ללכת מפני שאחרי הפציעה שהוא גרם לאישין, הוא לא יוכל להשתמש בבאנקאי שלו. הוא גם מציין שוואיט הוא עוד אב טיפוס כושל. לאחר מכן, קאנאמה מפציר בו לא לקרוא לו ככה, כי הוא ברמה אחרת לגמרי מכל מה שהם יצרו קודם. הוא הראשון שנוצר בעזרת נשמה של שיניגאמי. זה מראה ומזכיר לנו שהאראנקארים חשובים לקאנאמה והוא לא מזלזל בהם, הוא ראה בהם כיצירות שלו. אפשר לראות את זה גם בסוף, כשלקאנאמה הכי כואב מה’כישלון’. ולאייזן, לעומת זאת, הם בסך הכול כלי משחק שנועדו לקדם אותו למטרה שלו. באנימה, החליטו לתת לאייזן להסביר את זה. קצת מאבד את כל המשמעות שמאחורה, אבל ניחא

נתראה בפעם הבאה,

צוות קריספי סאב!