בליץ’: מלחמת הדם בת אלף השנים, פרק 3!

25
אוקטובר
2022
מידע אודות Eli-Chan:
עורכת לשוני

היי אנשים? מה נשמע? איך עבר השבוע? מקווה שעבר טוב 🙂

התראנו לפני שבוע והנה אני פה שוב, מגישה לכם חם מהתנור את פרק 3 של הסאגה הנפלאה הזו!

אז כן, כולכם שאלתם אותי, אלי, מה עשית בשנתיים וחצי שנעדרת?

הקורונה פלשה לארצנו, אנשים איבדו את עבודתם… חלק התחילו לימודים, חלק הפכו לעבדי צה”ל.

ואני? יצאתי למסע חיפוש עצמי חוצא יבשות ואוקיינוסים, גיליתי את נרניה הצטרפתי לרייבנקלו ועזרתי להביס את וולדמורט.

על הדרך גם התחלתי לחפש את הוואן פיס, הבסתי את פריזה, נהפכתי להוקאגה הבסתי את אומת האש והחזרתי את השלום לעולם.

סה”כ די הרבה בשנתיים וחצי לא?

ועכשיו ברצינות, נראה לכם???? הייתי בטטת כורסה כמו רובכם כאן ופשוט עבדתי מאחורי הקלעים, למען הצופים האהובים שלנו!

 

בנוסף, מצורפת לפה מתנה מיוחדת שהכנתי עבורכם…

לפני 12 שנים בערך, נכנסנו לקרב האחרון עם אייזן ועכשיו, אנחנו לפני קרב חדש, סאגה חדשה!

אז כדי לעורר בכם זכרונות נעימים מהעבר, תרגמנו עבורכם את הפתיח שנחשב להכי טוב של בליץ’, האחד שמזוהה עם הסאגה הזו, פתיח 13, ranbu no melody! (המנגינה הפראית)

אשמח אם תגיבו אם תרצו עוד דברים בסגנון 🙂

ועכשיו בלי דיבורים מיותרים: לפרק!

פרק 3

אייזן עושה קאמבק???

הפינה של עידו~

היייי!!

עכשיו הגענו לפינה שלי, פינת השינויים מהמנגה.

גם השבוע היו לא מעט שינויים מהמנגה. חלקם מהותיים, חלקם פחות. אני אסקר את השינויים שבעיניי היו הכי מעניינים ומהותיים.

*כמו בשני הפרקים הקודמים, סדר הצגת האירועים היה שונה במנגה. הבחירה הבולטת ביותר הייתה להעביר את השיחה בין מאיורי ליאמאמוטו לחלק השני של הפרק, ממש לפני הפלישה. במקור, היא הייתה אמורה להיות ממש בתחילת הפרק, אחרי שמלך הקווינסים מכריז על הפלישה. אהבתי את הבחירה שלהם כי זה נתן עוד מתח והוסיף עניין רגע לפני הפלישה. זה גם מרגיש רלוונטי יותר כשזה מופיע שם.

*בתחילת הפרק, איצ’יגו רואה את קווילג משתמש באיזושהי טכניקה ואומר שאורהרה סיפר לו עליה. במנגה, מראים פלשבק שבו אורהרה מסביר לו על הטכניקה הזאת, אך פה זה הושמט. לא ממש נאמר שם משהו חדש, אני מניח שזה היה במנגה כדי להזכיר טכניקה שהשתמשו בה יחסית בתחילת הסדרה. אני יכול להבין למה השמיטו את זה.

*הרבה מהסצנות הוארכו והוסף אליהן תוכן ובשר. למשל, בקרב של איצ’יגו וקווילג הוסיפו לנו עוד קטעי אנימציה יפיפיים. השיחה של מאיורי ויאמא הוספו עוד פרטי מידע שלא הוזכרו במנגה.

*בחלק מהצ’פטרים שמרכיבים את הפרק הזה ‘מכינים’ אותנו לפלישה שעתידה לקרות בצ’פטרים הבאים. מאחר שהפלישה קורית בפרק הזה, היה מיותר לכלול את הקטעים הקטנים הללו ולכן השמיטו אותם. למשל, רואים את הרגל של מלך הקווינסים דורכת באוויר בזמן שהשיניגאמים מתכוננים למלחמה וכו’.

*כל הקטע שהיה עם אוריו בפרק הזה לא הופיע במנגה בכלל. אני שמח מאוד שהוסיפו אותו. אחת הבעיות שהייתה עם אוריו בארק הזה במנגה היא שהפעם האחרונה שהוא הופיע הייתה בשיחה שלהם לקראת היציאה להואקו מונדו ואחרי זה הוא מופיע משום מקום באמצע הארק ופועל בדרך מסוימת. אני אוהב את הכיוון שהם לקחו כי זה עוזר לנו להבין יותר את המניעים שלו לפעול כפי שהוא יפעל, יפתח יותר את הדמות שלו ויגרום לנו להרגיש שדברים פחות קורים משום מקום. מקווה שהם ימשיכו להוסיף קטעים איתו.

*ופרט טריוויה אחרון. הם עשו אדפטציה לכמעט צ’פטר שלם בדקה וחצי XD הצ’פטר מתחיל קצת אחרי שעמודי האש מופיעים בסוף הפרק וכנראה ייגמר בתחילת הפרק הבא. אבל הם באמת עשו אדפטציה כמעט לכולו מלבד עמוד או שניים וגם כל מיני קטעי תגובות (למרות שאת רובן ראינו) שבאמת היה אפשר לוותר עליהן. בתור אחד שקרא את כל המנגה ברצף, אני באמת מרחם על אלו שקראו אותה באופן שבועי כי לחכות משבוע לשבוע כשכל פעם זה כל מה שאתה מקבל, זה נורא XD לי נורא קשה לחכות לכל פרק חדש ואני עוד יודע מה הולך לקרות חחחחח

עד לכאן בפעם הזאת, נתראה בשבוע הבא!