בליץ’, מלחמת הדם בת אלף השנים ~פרק 9~

06
דצמבר
2022
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
בעל ומנהל האתר

שלישי שמח!

שלישי נוסף, פרק נוסף של בליץ’!

לא יודע מה איתכם, קורה לי הרבה כשאני עובד על הפרקים או צופה בהם, שאני פתאום מרגיש ממש צורך להודות. כאילו פתאום עולה לי התחושה של איזה לא מובן מאליו זה, ביחס לאיפה שבליץ’ הייתה לפני 10 שנים, שאנחנו היום מקבלים אדפטציה של הארק האחרון, ועוד לא סתם אדפטציה, אחת האדפטציות הטובות ביותר שראיתי!

זה מרגש אותי כל פעם מחדש וגם ממש משמח אותי D:

ועכשיו, בואו נדבר קצת על הפרק של היום.

האימונים של הרביעייה תחת יחידה 0 ממשיכים, ואיצ’יגו ורנג’י מגלים כל מיני פרטי מידע חדשים על חברי היחידה. בנוסף, יש התפתחות לא קטנה בכל מה שקורה למטה, וקרב חדש מתחיל לו, קרב שרמזו עליו במהלך הפרק הקודם אבל לא הייתם יכולים לנחש בשום צורה אלא אם אתם קוראי מגנה או מספוילרים XD

ו… זהו להיום. בואו נעבור הישר אל הפרק~

פרק 9

איך התגעגעתי לקון ♥

 

הפינה של עידו~

*השמיטו חלק שבו איצ’יגו תוהה איך קון הגיע לשיהאקשו שלו, ואז מניח שהוא התנגב לשם והתלהב כשהוא ראה מעיין חם… אבל התאכזב לגמרי כשגילה שכל מה שיש במעיין הוא גברים שריריים אז הוא נשאר לו בשקט בשיהאקשו חחחחח.
חבל לי שקון לא מקבל אהבה בעונה הזאת :,(

*התקבלה החלטה מעניינת. לפני שקנפאצ’י הלך לפגוש את אונהנה, היינו אמורים לראות את איצ’יגו ואת רנג’י מתחילים את האימונים שלהם בתחנה הבאה. משום מה, החליטו לדלג על זה לעת עתה ולעבור ישר לקרב הקנפאצ’ים. אני שמח מאוד כי חיכיתי לזה כל כךךך!!!! רק מקווה שזה לא אומר שהם השמיטו את כל החלק שהם דילגו עליו עכשיו, אלא שהוא יבוא אחר כך

לסיכום, אדפטציה כמעט מדויקת של כל הפרק. כמעט ולא השמיטו שום דבר. זה מתבטא בכך שגם קיבלנו משהו כמו 4 וחצי צ’פטרים הפרק שזה קצת ביחס לשאר הפרקים. אבל לפחות לי, זה הרגיש מאוד מאוד מדויק. לא היה מרוח ולא היה מהיר מדי. היה פרק פשוט מ-ע-ו-ל-ה!

נתראה בפעם הבאה,

צוות קריספי סאב!