חוגגים 7! (מהמחר הרגוע, משימת 100 השנים ואדנס זירו)

09
מאי
2023
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
בעל ומנהל האתר

כןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו חוגגים שבע שנים!

מי היה מאמין?

עבר כל כך הרבה זמן. הקבוצה הזאת גדלה, קטנה והתרחבה המון.

אני כל כך אוהב אותה ואת הצופים, ובאמת שכבר אין לי מילים. וגם… שירילי כבר כתבה מספיק בשביל ברכה ככה שאין צורך שגם אני אחפור D:

הנושא שאחפור עליו הוא סיום מהמחר הרגוע.

כן… סוף סוף הגענו ליום הזה. לא יאמן.

הצופים הותיקים שלנו יזכרו שהתחלנו את הפרויקט הזה בפועל ממש מזמן, ואז עצרנו, ואז התחלנו שוב לפני שנתיים, ואז התקדמנו בקצב מאוד איטי. אבל היי, סוף סוף אנחנו מסיימים! ואיזה סיום מדהים יש לאנימה הזאת. אני כל כך נהניתי לעבוד עליה. זה פשוט חימם לי את הלב. פרקים שראויים להיות בספיישל יום ההולדת של קריספי סאב!

אז נרוץ הישר אליהם. קבלו את ארבעת הפרקים האחרונים של העונה!

פרק 23 | פרק 24 | פרק 25 | פרק 26

ומפה, הישר אל אדנס זירו –

אחרי פרק לא קל שבוע שעבר, הקצב לא יורד!

פרק 6

ועכשיו…. אל הברכה של שירילי יחד עם משימת מאה השנים~

ואו, אוקיי. אז הגענו כבר ליומולדת 7 של קריספי סאב. וואו. איך הזמן רץ, אמאלה. אני זוכרת עדיין מתי שהחלטנו לעבור מפיירי טייל ישראל לקריספי, ושהייתה לנו ההתלבטות איך נקרא לעצמנו מעכשיו. אני זוכרת שבגלל שפיירי לא הייתה משודרת יותר, ורצינו להמשיך להיות פעילים אז הפכנו להיות קריספי סאב, והאנימה הראשונה שתרגמנו אחרי פיירי הייתה שנס. וואו, וזה היה לפני 7 שנים?! זה מלא זמן. במהלך השנים האלה גם הפאנסאב שלנו גדל וגם אנחנו גדלנו יחד איתו, ואני מאחלת לפאנסאב שלנו עוד הרבה שנים של מגוון פרוייקטים שונים ומגוונים, גם במנגה וגם באנימה 🙂 ואני רוצה להודות לכם, הגולשים של קריספי, שתמיד תמכו בנו במשך השנים ונותנים לנו את הדרייב להמשיך בעבודה שאנחנו עושים וכל כך אוהבים D: וגם להודות לגולשים שאיכשהו רואים אותי בכנסים ומזהים אותי בתור “היי את מקריספי סאב”, זה תמיד מחמם לי את הלב לראות את ההערכה שלכם לכל העבודה שלנו בעיניים, ואני מקווה שנמשיך לתת לכם את כל התכן שאתם אוהבים ונהנים ממנו גם בשנים הבאות 🙂

ואני פה ויש גם הוצאה של המנגה, אז איך אפשר בלי חפירה קטנה על המנגה? היום, לכבוד היומולדת של קריספי, החלטנו להגיע אליכם לא עם 2 צ’אפטרים (אפילו שבשבוע שעבר כבר יצאו 2), אלא עם 4 צ’אפטרים!!! ובאמת וואו, מה הולך להיות לכם בצ’אפטרים האלה… קרב ממש טוב, אי הבנה מבדרת במיוחד, ועוד מלא דברים מעניינים וטובים. אתם חייבים לרוץ לקרוא את הצ’אפטרים האלה, הם אדירים!

אני חשה כאן בלבול קל…

צ’פטר 42 | צ’פטר 43 | צ’פטר 44 | צ’פטר 45

לחיי עוד המון שנים נהדרות,

צוות קריספי סאב!