טריפל סיום אדנס זירו (עונה ראשונה)!

12
אוקטובר
2021
מידע אודות Ido4224:
ברוכים הבאים לקריספי סאב!
בעל ומנהל האתר

ערב טוב לכולם!

לאחר זמן לא מבוטל שלא היו הוצאות, אני כאן עם שלישיית הפרקים שחותמים את העונה הראשונה של אדנס זירו, ואת ארק סאן ג’ואל~

הסיבה שהפרקים התעכבו היא כי רציתי לשחרר לכם את כל מה שנשאר ביחד ובמיוחד לאחר שבדיסקורד גם הועלה הרעיון הזה.

אני יודע שהשאלה הזאת תישאל למרות שאני דואג לשים את התשובה מוקדם בפוסט וגם במודגש, אבל למען הצדיקים שיקראו.

האם תצא עונה שניה לאדנס זירו? התשובה היא כן. בסוף פרק 25 (האחרון) יש קדימון למה שיהיה בהמשך, ואם עשו לזה אנימציה אז 99% שהם מתכוונים להמשיך עם האנימה, עם כי לא יצאה עוד הכרזה רשמית מפורשת.

מתי זה יקרה? אין לדעת. במיוחד כשלפני כחודש נפטר הבמאי של הסדרה ז”ל והם צריכים לחפש אחד חדש.

אז לכבוד סיום העונה, כמה מילים ממני על אדנס זירו.

איי, אדנס זירו. באמת אנימה מיוחדת. התחלתי לצפות נטו כי זו יצירה של הירו מאשימה וללא ספק ובלי קשר לפיירי טייל, התאהבתי בה. קודם כל, לא יצאו לי לראות יותר מדי אנימות (אם בכלל) שמתרחשות בחלל, ובתור אחד שהחלל הוא נושא שמאוד מושך אותו זה היה נראה לי מגניב. גם הכוח של הדמות הראשית, שיקי, הוא כוח ממש לא סטנדרטי ואני מת על זה. הסיפור צבר תאוצה מאוד מהר (במיוחד בשביל אחד שצופה בוואן פיס בימים אלו XD) ונשאבתי אליו חזק. מצאתי את עצמי רק מחכה לימי ראשון (ועוד בתור חייל, זה הזוי) שייצא עוד פרק. אני לא יכול להגיד שהאנימה הזאת חפה מירידות, היא לגמרי כן. האנימציה לא הייתה טובה בקטעים שמאוד רציתי שהיא תהיה (הומורה נגד ואלקירי) אבל פיצו על זה מאוד יפה בפרקים האחרונים. היו פעמים גם שהעלילה לא הייתה הכי מעניינת, אבל לפעמים צריך לשרוד בילדאפ כדי להגיע לריל שיט. אפילו עם כל זה, פשוט התאהבתי. כמו בפיירי טייל, היה לי כל כך כיף לצפות בכל פרק, ואין לי יותר מדי מושג למה. לא יודע לשים את האצבע על מה בדיוק, אבל משהו ביצירות של הירו מאשימה פשוט כיפי ברמות. וגם, לעומת פיירי טייל, הפעם הירו מאשימה אכן הורג דמויות שנחשבות חשובות מאוד, וגם כל ההתפתחות שקורת סביב המוות של אותה הדמות נעשית ממש ממש טוב. אני מרגיש שהירו לקח את עצמו בידיים ולמד מהחסרונות של פיירי טייל.

אני די בטוח שתעלה השאלה איזה פרויקט יחליף עכשיו את אדנס זירו, אז אני אענה על זה פה.

אנחנו נחזור לשחרר את פיירי טייל 1, אבל אני עוד לא יודע באיזו תדירות. אני רוצה להתמקד ולתת גז במהמחר הרגוע, ולכן נמשיך לשחרר פיירי טייל החל מסוף החודש/תחילת נובמבר.

ועכשיו כמה מילים על הפרקים.

מחכים לכם שלושת פרקי סיום העונה וסיום הארק הנוכחי. הם מלאים באקשן, התפתחויות לא צפויות ודיאלוגים מדהימים. לא רק זה, האנימציה בהם לא רעה בכלל, ובפרק האחרון היא אפילו מצוינת.

בסוף הפרק האחרון יש קדימון להמשך ולא מומלץ לצפות בו אם אתה חסרי סבלנות! לי הוא עשה הייפ מטורףףףף

צפייה מהנה~!

פרק 23 | פרק 24 | פרק 25

לא לבכות וויץ’, אנחנו נחזור לצפות בכם ממש בקרוב! (הבטחה של שאומיי)

עד לפעם הבאה,

צוות קריספי סאב!