פיירי טייל צ’אפטר 436: זכרונות

11
אוגוסט
2018
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אהלןןןןן אנשיםםםםם מה קורהההה? אחרי מלא זמן, אני שוב כאן, כן, זאת אני… שירילי! איך לכם החופש? אני לא מאמינה שעוד פחות מחודש אני שמיניסטית, מה… אספר לכם קצת איך היה לי החופש? אספר.
הדרכתי, נפרדתי מהרבה חברים שלי שהם שכבה מעליי והולכים לשנת שירות\מכינה\צהל, הלכתי למצעדי גאווה, עשיתי פנאן, מלא פנאן ו… שרפתי לעצמי הרבה את המוח עם לימודים (למען האמת, אני עצרתי במיוחד בשבילכם עם לעשות את העבודה שלי במתמטיקה, כדי להביא לכם את הצ’אפטר האדיר ביותר בכל פייריייי!!!) אבל כן, פאנן. גם ניסיתי לעבוד, לא כל כך הלך לי. אופסי? טוב נו, לא נורא. אמשיך לנסות. טוב חפרתי מספיק, אבל ממש אשמח לשמוע איך לכם בחופש 🙂 

יאללה לעניין!! הגענו לצ’אפטר סופרררר סופרררררר חשוב בפיירי טייל. שיש בו מלא מלא מידע על כל מיני דמויות חשובות בפיירי טייל, ולגבי הסרט דרגון קריי? היה עדיף אם הייתם רואים אותו רק אחרי שקראתם את הצ’אפטר הזה, אתם תבינו למה בצ’אפטר הזה 🙂 (יש בדרגון קריי קצת דברים שמבחינת סדר כרונולוגי אמורים לראות רק אחרי הדברים שמגלים בצ’אפטר 436). 

אני לא אגלה לכם כל כך מה אנחנו הולכים ללמוד בצ’אפטר הזה, רק אגיד לכם ש… זה קשור ל-3 דמויות מאוד חשובות בסדרה, וזרף ביניהן. 

 כן, אני מסכימה! אני מסכימה!

אז… רוצו לקרוא~! לקריאה לחצו עליי או עליי מה שבאלכם יאללה

אזז תהנו מהחופשש~!!
נתראה בפעם הבאה, צוות קריספי סאב.