קריספי חוגגת שמונה שנים!!!

09
מאי
2024
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אזז
מה שלומכם היום??? יש היום יום הולדת לקריספי, ולמרות שאנחנו בימים כה קשים החלטנו לעשות לכם אסקפיזם קליל עם אדנס זירו.

אני לא מאמינה שעברו כל כך הרבה שנים מאז שפיירי טייל ישראל נהפכנו לקריספי סאב, וכמה הספקנו וואו. כל העונות של שנ”ס, רייב מאסטר, שתי עונות של פיירי טייל ועוד מלאא

לפני שניגש להוצאות, כמה מילים מאליה ועידו –

אליה:

אז… קריספי סאב חוגג 8!

מצד אחד זה מרגיש כאילו לא עבר הרבה זמן… ומצד שני, רוב צוות האתר וגם הצופים היו איתנו במעבר מנערות לבגרות, מהזמנים הקלילים שרק חיכינו לחופש הגדול, לבגרויות ועד שהתגייסנו והחיים המעשיים התחילו ועכשיו, שעברנו תקופות שונות וחיים ואנחנו עדיין כאן! איתכם! ממשיכים ונמשיך לתת לכם את ההוצאות ברמה הכי טובה שאפשר ובפריכות המירבית 🙂

עידו:

קריספי סאב, הבייבי הקטן שלנו חוגג שמונה שנים. זה המון המון זמן. כל שנה ושנה אני מזכיר את זה, ואזכיר זאת שוב – תמיד עולים לי לראש כל האנשים שבזמנו חשבו שחזרנו רק כי פיירי טייל יצאה מהפילרים בזמנו, אבל אנחנו עדיין חיים ובועטים! השנה הפוסט פחות חגיגי ויותר מצומצם, אבל החלטנו לפצות על כך עם לא פחות משלושה פרקים של אדנס זירו, כמעט שנה לאחר הפרק הקודם שהוצאנו, ואגלה לכם סוד – רק לפני יומיים התחלנו לעבוד עליהם DD: אנחנו מקווים שתהנו מהם מאוד כי אנחנו עומדים בשבועיים הקרובים להפציץ אתכם בפרקים של אדנס.
בכל מקרה, אי אפשר להתעלם מכךב שזו הייתה שנה חלשה לקריספי סאב מבחינת הוצאות – שחררנו 13 פרקים בסך הכל, אבל בכל אחד ואחד מהם השקענו מאוד ודגלנו באיכות המעולה שאנחנו לא מתפשרים עליה. השנה הייתה שנה לא פשוטה למדינה וגם שנה של המון שינויים בשבילי בלי קשר והייתי צריך לקחת קצת הפסקה. ובכל זאת, לראות שיש צופים שממשיכים ללכת איתנו לא משנה כמה עליות ומורדות עברנו, זה מאוד מאוד מרגש אותי.
השנה הזאת תיפתח בסיום החלק השני של אדנס, ואז שוב תהיה הפסקה כי שירילי ואני טסים שוב לקיץ. אך התכנון הוא שכאשר נחזור, נעבוד על העונה החדשה של פיירי טייל שחיכינו לה כולנו ביחד כבר כמעט חמש שנים. מקווה שנמשיך להתראות פה, באתר הזה, עוד הרבה שנים!

בנוסף, לכבוד יום ההולדת, החלטנו להתחיל לנסות כל מיני שרתי צפייה חדשים. התוכנית היא להתנער מגוגל דרייב שעושה לא מעט בעיות וחיים קשים ולעבור לשרת אחר (שיהיה בתשלום, אשר מתאפשר על ידי התרומות הנדיבות שלכם!) שיאפשר צפייה ישירה מעולה, בלי שיימחק, וגם הורדה במהירות טובה. אשמח לשמוע בתגובות מה אתם חושבים על השרת שניסינו היום!

 

אז אני מאחלת לכולנו שיהיה לנו בשורות טובות ושנשמע רק חדשות טובות למען השם ותהנו מהפרקים האדירים שהכנו לכםםם

פרק 9 במערכת הצפייה הישירה

פרק 9 בשרת חדש –

 

לעוד שנים רבות ומאושרות!