פיירי טייל צ’אפטר 502: מאוויס וזרה+צ’אפטרים 420-421

24
ספטמבר
2016
מידע אודות dana_dragneel:
מנקה ומדביקה מנגה

שלום שמי דנה ואני עובדת חדשה באתר! תפקידי הוא לנקות ולהדביק בצ’אפטרים ומקווה גם להגיע לתרגם אנימה, לאלה שמחכים שם כבר הרבה זמן… אנחנו כבר התחלנו לתרגם מ-420 ומעלה ותחיל לפרסם כבר!
מקווה שאתם נהנים כי זה באמת אתר ממש טוב!
טוב עכשיו זה רק קצת חפירות על עצמי….. אז ככה:
שמי דנה קרניאל, אני בת 14 וגרה בסביבת מודיעין. המאכל האהוב אליי הוא סושי, הצבע האהוב אליי הוא כחול, האנימה האהובה אליי היא פיירי טייל (דה!) ובמקום שני נארוטו. אני מאוד אוהבת לצייר, לשיר, לרקוד ובעיקר לבלות! אני ילדה מאוד חברותית ורעשנית שתמיד תעשה פדיחות לחברים! (כזאת אני! יאלה בלאגן! שכונה!) והדבר הכי חשוב אליי: אני אישתו של נאטסו דראגניל חברים וחברות! כן כן, אני! דנה קרניאל הוסיפה לשמה את שם המשפחה דראגניל וטבעת! עם ניפגש בכנסים מבטיחה להראות לכם אותה!
אוהבת את כולכם ושנה טובה ומתוקה מלאה בהרפתקאות ואנימה! נ.ב. תבואו לראות אותי בכנסים  כן?
ועכשיו לחפירות קצת על הצ’אפטרים ~
לאחר הצ’אפטר הקודם, שבו בראנדיש זייפה קרב (שהיה אדיר) עם לוסי בכדי שדימריה לא תחשוד בה אבל היא לא הצליחה לעבוד על דימריה… ובגלל העובדה הזו דימריה חתכה את בראנדיש על בגידה, והחליטה להתעלל בלוסי. ואל תשכחו שבראנדיש החזירה את הגודל של הגידול של נאטסו לגודל המקורי שלו, אז נאטסו נמצא מחוץ לתמונה שוב.

מה הולך לקרות לנאטסו?! וללוסי?! האם בראנדיש תחיה?! האם הגידול של נאטסו הוא באמת מה שחשבנו? למה קוראים לצ’אפטר מאוויס וזרה? כל זאת ועוד… תגלו בצ’אפטר 502!

 

ואתם זוכרים שאז… במרץ… האנימה של פיירי טייל יצאה להפסקה, כשהצ’אפטר שהיה בפרק האחרון של האנימה היה 419? אתם זוכרים שנאטסו החליט לכתוב בגדול על הארמון בקרוקס ‘פיירי טייל’? לא? עופו לצפות שוב בפרק 102 של פיירי טייל 2014! בושה לכם! בכל מקרה, החלטנו להשלים לכם צ’אפטרים מהנקודה שבה האנימה עצרה … כלומר להשלים לכם את 420-445! את מי נאטסו ולוסי יפגשו ראשונים במסעם לפיירי טייל? עכשיו אנחנו נכנסים למין משהו כזה שמקדים את אווטאר בהשלמת הצ’אפטרים, ואני ממש אהבתי את זה~ וגם שירילי~

צ’אפטר 502: מאוויס וזרה

צ’אפטר 420: חג ההודיה של לאמיה סקייל

צ’אפטר 421: וונדי ושליה

למי שהצ’אפטרים לא עובדים…
502
420
421

16
אם אתה כל כך סקרן, לילי… לך לצפות בפיירי טייל זירו! בושה, הפסדת כמה פרקים בפיירי טייל! אני לא מאמינה עליך!
05
שאגת… חשיפת תחתונים! נאלו *^*
20
לא נורא, נאטסו… הכל יהיה בסדר. אני מניחה.

נפגש מחר עם פרק של שנ”ס עם פתיח חדש~!
צוות קריספי סאב