אדנס זירו 2 פרקים 12-13!!!+עדכון משמח :)

29
מאי
2024
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אהלן כולםםם

מה נשמע???

אז אחרי זמן רב שאנחנו לא באמת פעילים, אנחנו חזרנו להוציא פרקים של אדנס (פרקים אדירים במיוחד שממש נהנינו לעבוד עליהם). אני ועידו היינו ממש במרתון כדי להוציא לכם כמה שיותר פרקים של אדנס לפני שאנחנו טסים, כל אחד מאיתנו להדריך במחנה קיץ משלו. עידו טס כבר, ואני עוד שבוע.

אני חייבת לשתף אתכם שאני בהתרגשות שיא לטוס, נכון שזו שנה שנייה ברצף שאני (וגם עידו) טסים להדריך במחנה קיץ בארה”ב, אבל שנה שעברה מרגישה לי כמו עולם שונה לחלוטין מהיום בגלל כל מה שקורה עם החטופים והמצב של ישראל בעולם. אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, אבל אני מאוד מתרגשת לטוס עם השליחות של לייצג את ישראל במחנה קיץ של יהודים בארצות הברית, ולהראות להם את הטוב שיש בישראל וגם לתת להם מהעוצמות שלנו בתור ישראלים להתמודד עם כל מה שהם מתמודדים. אני טסה עם שרשרת שהיא חצי מפת המדינה שלנו וחצי מגן דוד, ואני חייבת להודות שאני מפחדת קצת מהימים שבהם אטייל לי בניו יורק (לפני המחנה אני מטיילת קצת), אבל למרות כל הפחד אני לא הולכת להסתתר, כמובן שאשמור על עצמי אבל אני לא אסתתר. אחתום את זה בכך שאנחנו מקווים לימים טובים יותר ושכל החטופים יחזרו במהרה.

עכשיו, בואו נעבור לנושאים העיקריים של הפוסט!

אז אחרי שסיימנו את הקרב שלנו עם דראקן, ושיקי והחברים חיסלו את דראקן, הם החליטו לחזור לגראנבל, הכוכב שבו שיקי גדל. אך למרבה הפתעתם ממתין להם שם מישהו שהם לא ציפו להם כלל. מי מצפה להם שם? ואיך זה ישפיע עליהם? כל זאת ועוד… תגלו בפרקים הקרובים!

לפרקים

זאת אני כשחתול בא אליי


ועכשיוווווו….

נכון אמרתי שיש לי משהו מאוד משמח לבשר???

אז….

תופיםםםם

תופיםםםם

תופיםםםם

יש תאריך לעלייה לאוויר של משימת מאה השנים של פיירי טייל (האנימה)!!! האנימה חוזרת ב 7.7.2024, שזה תאריך מאוד סימבולי (תאריך העלמות הדרקונים שזה בעצם התאריך שבו נאטסו והשאר הגיעו לעידן הנוכחי, התאריך שבו אמא של לוסי נפטרה ובכלל תאריך מאוד משמעותי בפיירי טייל). מה שאומר – שזה זמן מצויין לעשות מרתון של פיירי טייל כי יש עוד חודש וחצי לחזרה של האנימה! הסטודיו שעובד על האנימה הוא גם הסטודיו שעבד על העונה השנייה של אדנס, והמדובבים של הקאסט הראשי כמובן נשארים שזה מאוד משמח 🙂 הפרקים ישוחררו בכל שבוע ביום ראשון בשעה 5:30 בשעון יפן (זה יוצא יום שבת בשעה 23:30 בכל שבוע בשעון ישראל)

האמנם אנחנו נתחיל בתרגום של האנימה בפיגור קליל, כי אני ועידו נהיה בארצות הברית כשהאנימה חוזרת, אבל אנחנו מבטיחים שברגע שנחזור לארץ אז נכנס לזה בכל הכוח!

בנוגע למנגה – אנחנו כרגע נוטשים את המנגה, כי אני עוד רגע טסה ואין מי שיעבוד על זה וכשנחזור נתמקד באנימה ולא במנגה.

אני לא יכולה לחכות כבר!!! אני מתרגשת מאוד מהחזרה של האנימההההה!!!

והנה לכם הפוסטר שיצא בשבוע האחרון של האנימה 🙂


נתראה אחרי שאני ועידו נחזור מחו”ל!
בתקווה לימים טובים יותר, ושבנתיים תהיה לכם צפייה מהנה!