פיירי טייל משימת 100 השנים צ’אפטרים 20+21!!!

11
ינואר
2023
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אהלן כולםם
אז איך השנה שלכם עד עכשיו?
פעם אחרונה שהתראינו היה ב 2022, למה זה נראה לי כל כך מזמן אפילו שזה היה רק לפני שבועיים?
בכל מקרה, אני רוצה לספר לכם משהו חשוב – אנחנו מחפשים שוב מנקים ומדביקים למנגה וגם עורכים לשוניים, כך שבמידה ואתם חושבים שאתם מתאימים תצרו איתנו (בעיקר איתי, השם משתמש שלי בדיסקורד זה כמו הכינוי שלי פה) קשר בדיסקורד ונבחן אתכם בהתאם ומי יתן ותצטרפו למשפחה המדהימה והכיפית של קריספי D:

טוב, לענייננו
הגיע הזמן לאיזה ריקאפ קצרצר, לא? אז בצ’אפטרים הקודמים מרקופוביה, אל דרקון המים איבד שליטה על הכוח שלו, וצוות נאטסו עומדים חסרי אונים אל מול הכוח שלו. ובאותו זמן, בגילדה, הפרצוף האמיתי של טוקה נחשף ואנחנו מגלים שהיא וה’כשפית הלבנה’ הן בעצם שתי יישויות שונות השוהות באותו הגוף, והמטרה של ה’כשפית הלבנה’ היא ‘להלבין’ את כל הכישופים החזקים בעולם (לדוגמה, היא עשתה את זה למרקופוביה ולכן הוא עכשיו איבד שליטה) והיא ‘הלבינה’ את כל הגילדה (טוב, לא כולם, צוות נאטסו ניצלו ממנה כי הם נמצאים במשימת מאה השנים). בשיא הקרב של צוות נאטסו מול אל דרקון המים, נאטסו כמעט ונבלע לתוך מערבולת עצומה שהאל יצר אבל שניה לפני שזה קרה הוא ניצל בידי יד של דרקון (שאני חייבת להגיד שנראית לי מאוד מוכרת משום מה).

אז… מי זה הדרקון הזה שהציל את נאטסו?! הוא בצד שלנו או שהוא אויב בכלל שפשוט לא מוכן שאף אחד יחסל את נאטסו לפניו? האם צוות נאטסו ימצאו איכשהו איזושהי דרך להביס את אל דרקון המים? ומה יקרה לגילדה? ומה טוקה מתכננת לעשות עם זה ש’הלבינה’ את כל הגילדה?
כל זאת ועוד… בצ’אפטרים הקרובים! וחייבת להגיד – שצ’אפטר 21 (בתור אחת שעוקבת אחרי הקצב הדו שבועי של המנגה ביפן) הוא בין האהובים עליי בסיקוואל הזה.


וואו, מישהו פה נראה ממש רעב, צ’יללל

לצ’אפטר 20 – לחצו עליי

לצ’אפטר 21 – לחצו עלייי

עד הפעם הבאה ~
צוות קריספי סאב!