פיירי טייל משימת 100 השנים צ’אפטרים 22+23!!!

25
ינואר
2023
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אהלןן כולםםם מה נשמעעע?

אז היום, כרגיל, הגעתי אליכם עם עוד 2 צ’אפטרים מדהימים של משימת 100 השנים. לפני הריקאפ, אני חייבת להגיד שקורה בצ’אפטר 22 דבר שאני מאוד אוהבת, אתם תבינו למה לבד כשתקראו את הצ’אפטר (:

אז יאללה ריקאפ קצרצר של מה קרה בצ’אפטרים האחרונים?

יאללה.

בצ’אפטרים הקודמים: הקרב עם אל דרקון המים מגיע לשיא שלו, מרקופוביה שלנו איבד את השליטה על הכוח שלו בעקבות מעשיה של הכשפית הלבנה (קאראמיל ביקשה ממנה להגביל את הכוחות שלו), לנאטסו היה קשה לקבל את הבקשה של קאראמיל שהם יחסלו את אל דרקון המים אבל לבסוף הוא כן החליט להילחם בו, וכל צוות נאטסו התחילו להילחם באל דרקון המים בכל הכוח שלהם והקרב התחיל להתלהט. בנתיים, בגילדה, טוקה הפכה את כל חברי הגילדה (וג’לאל) ל’לבנים’. בחזרה לקרב עם אל דרקון המים, במהלך הקרב נאטסו כמעט ונבלע לתוך מערבולת שאל דרקון המים יצר, אבל אז לפתע יד שנראית קצת מוכרת מצילה את החיים של נאטסו. מפה לשם, אנחנו מגלים שהיד הזו שייכת לבן הביולוגי של איגניל, אל דרקון האש איגניה. אבל, בשונה מאיגניל, הוא לא נראה כמו דרקון טוב. אחרי שהציל את נאטסו והתאכזב לראות שלמרות שנאטסו הצליח להביס את אקנולוגיה הוא מתקשה מאוד בקרב מול אל דרקון המים, הוא מציע לנאטסו לאכול מהלהבות שלו כדי להתחזק. נאטסו בהתחלה מתנגד לזה ואז איגניה אמר שהוא מצפה ליום שבו נאטסו יתחזק מספיק כדי להילחם בו אחד על אחד, וכדי לתת לו עוד מוטיבציה הוא אמר שהוא יהרוג את כל החברים של נאטסו, מה שכמובן עצבן את נאטסו אבל זה לא הספיק כדי שההתקפה של נאטסו תעשה לאיגניה משהו, ואיגניה נעלם והשאיר את הלהבות שלו כדי שנאטסו יאכל אותן. לוסי והשאר תוהים מי זה היה ומצליחים לשכנע את נאטסו כן לאכול את הלהבות של איגניה, והלהבות הגבירו את הכוח של נאטסו עד לרמה שלוסי התחילה לפחד מהכוח שלו.

מה הולך לקרות עם צוות נאטסו? האם הם יצליחו לנצח ולחתום את אל דרקון המים? מה הקטע של הלהבות שאיגניה נתן? מה הן יעשו לנאטסו? מה יקרה לגילדה אחרי שהם הולבנו על ידי טוקה?? וואו, המון שאלות ותשובות עליהן תקבלו בצ’אפטרים הקרובים!!!

יאללה, וואו חפרתי בריקאפ מה זה.

נראה שהם ממש שמחים מהצ’אפטרים שיוצאים היום, מעניין למה

לצ’אפטרים:

צ’אפטר 22 – לחצו עליי!!!!

צ’אפטר 23 – לחצו עליי!!!!!!

נתראה בפעם הבאה!
צוות קריספי סאב