פיירי טייל משימת 100 השנים: צ’אפטרים 32+33!!!

22
מרץ
2023
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אהלןןןן כולםםם
אז עברו עוד שבועיים, והגיע הזמן לעוד שני צ’אפטרים אדירים!!!
ותאמינו לי שהם באמת ממש טובים. אבל לפני שנגיע לעניין – קצת חפירות לא קשורות 🙂

בספיישל פסח שלנו, מלבד המנגה של משימת מאה השנים תהיה לפחות עוד הפתעה אחת שמובטחת (בדגש על לפחות), וההפתעה שמובטחת קשורה לסנפאי שלנו – שמי שלא יודע, היא עובדת עכשיו על תרגום של סרט מדהים שיגיע לקולנוע בקרוב 🙂 אז תאמינו לי שזו הפתעה שווה כי זה קשור אליה. יותר מזה – השפתיים שלי חתומות וגם של כל שאר הצוות.

אני עכשיו מפרסמת לכם את הפוסט הזה בין סימולציה לתחקור של בחינות פסיכומטרי (אני ניגשת עוד שבוע וחצי לפסיכו פעם ראשונה בחיים שלי, אמאלההה) ואמרתי לא אחכה עם לפרסם לכם את הצ’אפטרים יותר מדי כי הם באמת ממש טובים. (וגם חיכיתם שבועיים, מגיע לכם לקבל עוד שני צ’אפטרים).

אז… מה היה לנו בצ’אפטרים הקודמים?!
אחרי שטוקה ‘הלבינה’ את כל חברי הגילדה של פיירי טייל (מלבד צוות נאטסו) ואפילו את ג’לאל ש’נקלע’ לסיטואציה, היא הגיעה אתם לעיר דראסל שבה צוות נאטסו גם נמצאים על מנת לאסוף מידע על אלדורון, אל דרקוני העצים. במהלך איסוף המידע עליו, מתגלה שמדובר בדרקון הכי ענק שקיים, עד כדי כך ענק עד לרמה שנבנו על הגוף שלו בזמן שהוא רדום חמש ערים: עיר על כל יד, עיר על כל רגל ועיר על הגב שלו. בכל יום בשעה מסויימת הוא זז קצת, מה שגורם לרעידות אדמה בערים הללו, ומה ששומר על הכוח שלו אלה ליבות הנמצאות בכל אחת מהערים האלה. טוקה הורתה על חברי פיירי טייל המולבנים גם להיפטר מצוות נאטסו, וגם להשמיד את הליבות כדי שהיא תוכל להלבין גם את אלדורון ולהיפטר ממנו. בגלל שמבחינת טוקה פיירי טייל הם רק כלים כדי להגיע למטרה שלה, אם היא תרצה אז היא יכולה ברגע להרוג את כולם, וצוות נאטסו ביחד עם ג’וויה שכרגע לא יכולה להשתמש בכוח שלה מכיוון שגם היא ‘מולבנת’, אבל היא בשונה מהשאר רק הכוח שלה נשלט והמחשבות שלה הן שלה עצמה ולא המחשבות שטוקה השתילה לה, יצאו לדרך כדי להביס את חבריהם על מנת להציל אותם. בנתיים, גריי נתקל בראיג’ינשו והחל להילחם מולם, נאטסו התחיל להילחם בגאג’יל (והאפי בלילי, והביס אותו עם דג כשלילי היה מרוכז בזה שנאטסו השתמש בברקים לול), ולוסי (עם העזרה של ורגו ולוקי) נתקלה באחים שטראוס. אני כבר מרחמת על לוסי, למה דווקא מירה מכולם? לא נראה לי שהיא תצליח לנצח פה… בכל מקרה, בהצלחה, לוסי. באמת. האם צוות נאטסו יצליחו להציל את חבריהם? כל זאת ועוד… בצ’אפטרים הקרובים!!!

וואו, כןןןןן. כןןןןןןן. כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן! נו כבר, למה אתם מחכים לעזאזללללללל (איזה חרמן אתה ג’לאל~)

לצ’אפטריםםםם
לצ’אפטר 32 – לחצו כאן! 

לצ’אפטר 33 – לחצו כאן!

נתראה בפסח!
צוות קריספי סאב ~