חזרנו!!! פיירי טייל משימת מאה השנים: האנימה! פרקים 1-4

09
אוקטובר
2024
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

שלום לכולםםם

מה שלומכם???

אזז אחרי פגרה מאוד ארוכה שהיינו בה, שאני הספקתי להיות בארה”ב, פראג וסלובקיה ועידו הספיק להיות בארה”ב ובארבע מדינות שונות באירופה… סוף סוף חזרנו כי התגעגענו אליכם מאוד!!!

הסיבה שלקח לנו כל כך הרבה זמן לחזור הייתה כי עבדנו ממש על הפרקים ודאגנו לכך שיהיה לנו סטוק רציני של פרקים של משימת מאה השנים כדי שכשתגיע שנת הלימודים (בה אני מתחילה מכינה ועידו מתחיל תואר) נוכל להיות בקצב השבועי של האנימה ולא יהיה לחץ.

הפרקים של פיירי יצאו כל שבוע בימי שלישי, כל פעם יצאו ארבעה פרקים עד שנדביק את הקצב השבועי (בתקווה, אם לא יקרה משהו שיגרום לנו לדחות את ההוצאה במציאות ההזוייה שבה אנו חיים), ושבוע הבא גם נחזור (ביחד עם העלייה לאוויר ביפן) לשחרר את בליץ’ עם החלק השלישי של מלחמת הדם בת אלף השנים, והפרקים של בליץ’ ישוחררו כל שבוע בשבת\ראשון אצלנו!

אבל – קודם כל בנימה אישית קצת כי אני מרגישה שחייב, אנחנו נמצאים כבר שנה בתקופה הזוייה מאוד. זה לא נתפס בעיניי שכבר שנה אנחנו חיים את זה, וגם שכבר שוב חגים. למרות שממש קשה לי עם החגים השנה – אני רוצה לאחל לכולנו שנה טובה יותר בהרבה מהקודמת וחתימה טובה, בתפילה שכל החטופים והמפונים יחזרו לביתם במהרה ושהחיילים יחזרו הביתה בשלום.

עכשיו – מה חשבתם? שנביא לכם פרקים של משימת מאה השנים אחרי זמן רב כל כך… ולא נעשה לכם תקציר של בפרקים הקודמים???

אז חשבתי לי, איזו דרך תהיה יותר טובה מאשר סרטונים???

אזזזז… הנה, קבלו כמה סרטונים!

סרטון ראשון – מסכם מארק מאקאו וההתחלה של האנימה עד לארק אדולס.

סרטון שני – מסכם את פיירי טייל 2014 (סורי על שיצא שדילגתי על ארק טנרו והחצי הראשון של משחקי הכשפות, אני לא מוצאת את הסרטון שהכנתי על כל העונה הראשונה)

סרטון שלישי – מסכם את פיירי טייל 2018!

אז… אתם מוכנים להייפ של משימת מאה השנים??? אתם מוכנים להצטרף להרפתקה של צוות נאטסו במשימה שאף אחד לא הצליח להשלים כבר לפחות מאה שנה – משימת מאה השנים? אני לא אגיד יותר מדי, אבל מחכה לכם המון רגעים מדהימים… ויש דברים שגם מזכירים לנו את פיירי טייל הישנה והטובה. הסטודיו האחראי על האנימה הזו הוא הסטודיו שאחראי גם על אדנס זירו, וחייבת להודות – שהם עושים עבודה אדירה עם האנימה. ממש תכף תגלו למה. כבר בפרק הראשון דברים לאט לאט מתחילים לקרות, ומגיעות דמויות חדשות ומשמעותיות לעלילה שלנו. העלילה תתמקד בעיקר בצוות נאטסו, אבל מי שחושש לרגע שלא יזכה לראות את ג’וויה או כל דמות אהובה אחרת… אל תדאגו. אתם תהנו מהם 🙂

טוב, די לחפירות שלי!

הו, הו~ נאטסו, מה אתה עושה~?

קדימה!!! לפרקים לחצו עליייי!!! קדימה, למה אתם מחכיםםםם??? עכשיו זה הרגע!!! קדימה!

עד הפעם הבאה~
צוות קריספי סאב!