ספיישל סוף 2022!!!

30
דצמבר
2022
מידע אודות Juviii:
"המקום שבו מונחת האדיבות... הוא המקום שבו תמצא את החיוך הכי גדול!!" מעמוד השער של פיירי טייל צ'אפטר 505
מנהלת פרויקטים, מתרגמת ומבקרת איכות

אומייגאד, שלום לכולםםם
וואו, עוד שנה כבר מסתיימת לה?!
אז אני חייבת רגע לבוא ולסכם את השנה שעברה עלינו…
קודם כל אסכם בקצרה את השנה שלי – וואו, זו הייתה שנה עמוסה בשינויים עבורי. לא הייתי פעילה פה תקופה, וחזרתי בכל הכוח. לא הספקתי להגיד עד מתי וכמה עוד והופ השתחררתי ואני כבר 4 חודשים בערך בחיי האזרחות ודי מנסה להבין איך חיים בכוחות עצמי בעולם של הבוגרים, ומתחילה גם לנסות להבין מה אני רוצה ללמוד והכל… וואו, זה לא קל. למה אני בעולם של הבוגרים עכשיו תזכירו לי?

בשנה האחרונה בקריספי הספקנו להתחיל את הפרוייקט של בליץ’ מלחמת הדם בת אלף השנים ואפילו כבר לסיים את החלק הראשון, החזרנו את המנגה בכל הכוח (עם החזרה שלי), המשכנו עם העונה הראשונה של פיירי טייל והגענו עד לפרק 55, חגגנו 6 שנים לפאנסאב שלנו (אתם מאמיניםם??? פאקינג 6 שנים אנחנו קיימים!!! אני בשוקקקק), הגענו לפרק 20 של מהמחר הרגוע, בקיצר… הייתה לנו שנה גדושה במיוחד השנה, אפילו אחרי שהייתה לנו השנה גם הפסקונת של 3 חודשים (מי הרגיש את זה בכלל?)

ומה צפוי לנו ב 2023? וואו, הרבה דברים טובים. קודם כל, נמשיך לתת בכל הכוח עם המנגה, ותאמינו לי עם הזמן העלילה רק משתפרת ומשתפרת, אני מבטיחה. הולכות להיות לכם המווווןןן הפתעות במנגה. כמו שעידו ציין בפוסט סיום של החלק הראשון של בליץ’ מלחמת בת אלף השנים, נחזור לעונה הראשונה של פיירי, גם לפרקים הישנים של בליץ’, נסיים עם מהמחר הרגוע ואולי מי יודע אולי יהיו עוד כל מיני הפתעות נחמדות ומעניינות D:
קיצר… יש מלאאא מה לצפותתתתת!!!

טוב, עכשיו… אחרי מלא חפירות שלי…
לא הגיע הזמן שנגיע לנושא שלשמו באמת התכנסנו? כי מה זה ספיישל בלי הוצאות?
אוי רגע, רגע לפני שנגיע לעניין השיניגאמי הידועה והאהובה עלינו אלי רוצה להשתלט על הפוסטטט

יאהו אנשים!

כאן אלי ורציתי לסכם איתכם גם, את השנה שעברה עלינו.

אז מה קרה במהלך השנה? הצוות הותיק השתחרר מהעול שנקרא צה”ל ובמקומו נכנסנו לבור שנקרא “לחיות כמבוגר” אבל היי, לפחות התפנה לנו יותר זמן!

חזרנו להיות פעילים ולהביא לכם את הפרקים באיכות הכי פריכה שיש 🙂

ואני? חזרתי לכתוב לכם ולשתף את המסעות שלי בכל הכוח אחרי שנתיים של העדרות! וגם שירילי חזרה עם פוסטים מעולים כתמיד! תודו שהתגעגעתם אלינו 😉

 

ומה צפוי ב2023? כמו שעידו ושירילי כתבו: הקמה של פרויקטים לתחייה, נמשיך עם בליץ’ בכל הכוח ועוד הרבה הפתעות, גם כאן וגם בעמוד האינסטגרם שלנו! שימו בחיפוש crispysub ותתנו עוקב, מבטיחה שלא תתאכזבו.

עד לפעם הבאה, נתראה!

Anime Fairy Tail Erza Scarlet Drunk Angry GIF | GIFDB.comארזה תרגעי זה רק עוד כמה מיליםםם, רגע מי נתן לה לשתות?! זה עוד לא נובי גודד

אז היום, אני מגיעה אליכם לא עם צ’אפטר אחד, לא עם שניים, לא עם שלושה, אלא עם ארבעה צ’אפטרים!!!
אז מה היה לנו בצ’אפטרים הקודמים בקצרה? צוות נאטסו שלנו בשיא הקרב שלהם מול אוכלי הדרקונים של הדיאבולוס, ונראה שהקרב שלהם מולם מתקרב להכרעה. בנתיים, בגילדה, מתגלה שבתוך החברה החדשה והמסתורית בגילדה, טוקה, מתקיימות שתי יישויות שונות, אחת שרוצה ‘להלבין’ את כל הקסם החזק בעולם וניסתה ‘להלבין’ גם את ג’לאל, ואחרת שמנסה למנוע ממנה לעשות את המעשים הרעים האלה… ממש שטן ומלאך בתוך אותו בן אדם, ובדיוק כשהיא מנסה ‘להלבין’ את ג’לאל, גאג’יל וג’וויה ולוי בדיוק מגיעים וגאג’יל מציל את ג’לאל ומבין שהחשדים שלו לגבי טוקה היו נכונים.

אז מה הכוונות של טוקה? מה היא מתכננת לעשות לגילדה? ומה זה אומר שיקרה אם היא ‘מלבינה’ מישהו? האם צוות נאטסו ניצחו סוף סוף את הדיאבולוס? מה הולך לקרות עם המשימה שלהם, שזה לחתום בין היתר את אל דרקון המים? איך הם יחתמו אותו כשהוא בעצם בחור נחמד? ולמה צריך בעצם לחתום אותו? כל זאת ועוד… בצ’אפטרים הקרובים, אני כבר מזהירה שהצ’אפטרים האלה הולכים להיות ממש מעניינים D:
טוב, בלי עוד חפירות…
יאללה לצ’אפטרים!!!

לצ’אפטר 16: לחצו כאן

לצ’אפטר 17: לחצו כאן

לצ’אפטר 18: לחצו כאן

לצ’אפטר 19: לחצו עלייייי

למה אתם בהלם? מה כבר קרה?

עד הפעם הבאה ושנה טובה לכולםם ~
צוות קריספי סאב!